Dużo czytałem na forum i ludzie piszą o przepływce. czy myślicie ze to tez moze byc przyczyną? a jeśli zapieczone kierownice tzn. turbo do przeczyszczenia czy juz nic sie nie da zrobic? dzisiaj odłącze przeplywkę i sprawdze czy jest jakas rożnica
.z tego co ludzie na forum pisza to powinno być lepiej po odłączeniu tylko wiecej paliwa moze brać a jesli nic sie nie zmieni tzn że przepływka jest ok.
Dodam ze ten bład zanotowal komp
17964 P1556 Turbo sporadic:
super charger boost sensor (A) circuit: control limit not reached
tak jak czytalem to moze byc uszkodzony N75 lub turbina.
.z tego co ludzie na forum pisza to powinno być lepiej po odłączeniu tylko wiecej paliwa moze brać a jesli nic sie nie zmieni tzn że przepływka jest ok.
Dodam ze ten bład zanotowal komp
17964 P1556 Turbo sporadic:
super charger boost sensor (A) circuit: control limit not reached
tak jak czytalem to moze byc uszkodzony N75 lub turbina.
Komentarz