[O1] Osiąga max 110-120km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Damianoski
    Classic
    • 2008
    • 12

    #51
    Dużo czytałem na forum i ludzie piszą o przepływce. czy myślicie ze to tez moze byc przyczyną? a jeśli zapieczone kierownice tzn. turbo do przeczyszczenia czy juz nic sie nie da zrobic? dzisiaj odłącze przeplywkę i sprawdze czy jest jakas rożnica
    .z tego co ludzie na forum pisza to powinno być lepiej po odłączeniu tylko wiecej paliwa moze brać a jesli nic sie nie zmieni tzn że przepływka jest ok.
    Dodam ze ten bład zanotowal komp
    17964 P1556 Turbo sporadic:
    super charger boost sensor (A) circuit: control limit not reached
    tak jak czytalem to moze byc uszkodzony N75 lub turbina.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #52
      17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
      Possible Symptoms

      * Reduced power output
      * Limp mode

      Possible Causes

      * Boost Pressure too Low
      * Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
      * Charger Pressure Control defective
      o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
      * Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

      Possible Solutions

      * Check Hoses/Pipes to/between Components
      * Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
      * Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
      o Check / Clean mechanism for variable nozzles
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • OCTAVIA_IE
        Drive
        • 2008
        • 40

        #53
        Panowie.
        Mialem zabierac sie za czyszczenie turbo w tej przerwie swiatecznej. Ale jadac przedwczoraj, chcialem pokazac mojej Ukochanej, na czym polega problem. I tu zonk. Problemu z turbina nie ma ... Ani na 4 ani na 5 biegu turbo sie nie odlacza i nie wpada w tryb awaryjny. Wczorajsze warunki na drodze pozwolily mi bujnac auto do 170 i nie zauwazylem zadnych problemow. A przy aucie nie robilem nic.
        Czy mimo wszystko zabrac sie za czyszczenie turbiny? A moze to N75 lub przeplywka? Niestety nie mialem mozliwosci podlaczenia auta pod VAGa. Ale tak jak wyzej napisal Maicroft, przyczynami wczesniejszego zachowania auta moga byc tylko turbo, n75 i przeplywomierz.
        Poradzcie

        Komentarz

        • ravenx3
          Classic
          • 2008
          • 22

          #54
          Zastanawiam się czy jeśli problem nigdy nie dotyczy (jak w mim przypadku) podkręcania obrotów na postoju to czy wskazuje to na jakąś konkretną przyczynę.

          Komentarz

          • 2pac
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1476
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #55
            Panowie.
            (...). I tu zonk. Problemu z turbina nie ma ... Ani na 4 ani na 5 biegu turbo sie nie odlacza i nie wpada w tryb awaryjny.
            (...)
            Poradzcie
            tez w swojej mialem chwilowe przeblyski, niestety to wroci, wiec dla wlasnego spokoju, dalem do przeczyszczenia i juz nie mam problemow z moca
            President Johnny II + President Florida/ ML-145
            O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
            OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

            Komentarz

            Pracuję...